Monday 6 November 2017

Leer En Ontwikkelingsraamwerk


Leer en Ontwikkelingsraamwerk Ek is getaak met om saam 'n LD Raamwerk vir my besigheid. Ek het ook tot die LD Beheer stuk skryf. Ek het nie 'n visie of missie verklaring van die Exec, nóg enige strategie, maar ons het 1100 mense in Operasionele wat Leierskap vereis, Tegniese, verkope en persoonlike ontwikkeling, sowel as die skryf van 'n nuwe induksieprogram. Gewilde Witskrif oor hierdie onderwerp Ek is in 'n stoel soos joune: die bou van 'n model wat leierskap ondersteuning nodig het en nog geen raamwerk. Ek het begin met 'n SWOT-analise deur onderhoudvoering elk van die senior leiers vir wat hulle gesien het as die organisasies sterkte en groeibehoeftes. Dit is belangrik om hul idees in die hand te hê as jy begin om te bou en om hul woorde te gebruik vir die opstel van die model. Tog sou ek ook beveel 'n verandering strategie wat stel 'n & quot; bestuurskomitee & quot; van sleutelrolspelers. In my ervaring is daar 'n punt waar die senior span begin debatteer oor wat hulle regtig wil om te belê in en wat hulle hoop om te bou. Sonder 'n bestuurskomitee wat jy kan uitgedaag word met dit wat jy bou en watter & quot; hulle & quot; glo nodig is. Moenie toelaat jouself die een interpretasie van die bou van hul visie of jy sal die een wat verantwoordelik is vir nie om dit reg wees. Daar is 'n paar wonderlike hulpbronne wat kan help om te begin, afhangende van jou behoeftes. Baie van wat hulle aanbied is navorsingsgebaseerde wat help ondersteun jou voorstel. Oorweeg Bersin Associates, die Korporatiewe Uitvoerende Raad, of ASTD. Ek het 'n 1 bladsy-raamwerk vir LD dat ek kan deel met jou. Stuur asseblief vir my jou e-posadres.

No comments:

Post a Comment