Sunday 12 November 2017

Hey Dag Trader Wil Jy Jou Prestasie En Wins Met 'N Nuwe Scalping Instrument En Stelsel Te Verbeter


As jy kliek GEEN - wat beteken you39; re een van die volgende: Nie 'n ware handelaar Jy Tring 'n "slimjan 'wees en jy ons tyd mors! Gekliek GEEN per ongeluk As you39; re beantwoord # 1 of # 3, klik op Ja om voort te gaan aangesien dit kan iets wat jou handel loopbaan sal verander - Vandag! As jy jouself sien as opsie # 2, klik GEEN om op te hou en laat hierdie bladsy. Voordat ons verder gaan, wil ek jou aan te bied 'n kort video wat ek gedoen het waar ek my FX-HIWAY handel stelsel. Klik JA as jy wil kennis maak met FX-HIWAY nou? Ok, so laat ek vir julle my FX Hi-Way Trading System. Jason Sweezey hier en ek is seker vir baie van julle wat ek nodig het geen bekendstelling. In die laaste paar jaar het ek bewys dat die Forex gemeenskap wat handel is my spel en innovasie is my siel. Tydens my loopbaan het ek uit met 'n paar successfu en kragtige handel stelsels, strategieë en aanwysers wat ek gedeel met die Forex gemeenskap waarin hulle almal het een ding in gemeen - ek gebruik dit al in my dag tot dag handel. Behalwe dat 'n verskil handelaar, my passie is vir 'n vinnige en maklike pitte dat terwyl inflating my bankrekening, dryf ook ernstige adrenalien biesies deur my are. Die steeds veranderende markte in die laaste jaar of so, onder leiding van minder wisselvallige markte, en met hierdie stadige makrets in gedagte, waar nie veel geleenthede vir groot skuiwe plaasvind nie, die veiligste en slimste manier om winste te INVOEGEN van die Forex mark is deur scalping eenvoudig Dit. Ongelukkig het ek didn & rsquo; t vind geen nuttige en betroubare instrument om 'n konsekwente en winsgewende scalper so soos altyd, het ek om uit te kom met iets myself. Van hierdie begrip die FX HIWAY gebore. Ek waarborg jou hier en nou, dat dit my eie skepping en jy het & rsquo; t so 'n stelsel enige waar anders vind. Wil jy meer handel voorbeelde ek geneem het met my FX-HIWAY sien?

No comments:

Post a Comment