Monday 2 October 2017

Nairobi Effektebeurs ( Xnai )


Nairobi Effektebeurs (XNAI) Die Nairobi Effektebeurs (NSE) in Kenia is klein en ietwat spekulatiewe. Die Exchange is gestig in 1954. Die Exchange is die Sahara Africa39; s vierde grootste Beurs. 'N Aantal makelaars gelisensieer te bedryf. Die NSE, soos baie ander ontluikende markte, ly aan 'n gebrek aan likiditeit in die mark. Buitelandse belegging op die Nairobi Effektebeurs en buitelandse eienaarskap van maatskappye is deur die toepassing. Buitelandse belegging in die plaaslike filiale van buitelandse-beheerde maatskappye word verbied ten einde insette te moedig in Keniaanse maatskappye. Die Keniaanse regering het verskeie hervormings is daarop gemik om buitelandse beleggings via Nairobi Securrities Exchange gemaak. Die Exchange is oop vir buitelandse beleggers vir die eerste keer in Januarie 1995, maar met 'n maksimum perk van 20% aandeelhouding vir instellings en 2,5% vir individue. Die plafon op buitelandse beleggings is verhoog tot 40% vir instellings en 5% vir individue nie, maar 'n relatief klein persentasie van genoteerde maatskappye is beskikbaar aan buitelanders. Sedert 1995 het die Keniaanse regering het die handel in die NSE en prima effekte buitelandse portefeulje beleggers oopgemaak; verwyder valutabeheer; en het 'n gunstige belasting regime met nie inwoners betaal 'n 10% terughoubelasting op dividende (locals 5%), maar geen kapitaalwinsbelasting, seëlregte of belasting op toegevoegde waarde. en die bekendstelling van 'n sentrale bewaarplaas stelsel sal na verwagting versnel skoonmaak en nedersetting. Trading vind plaas op Maandag tot Vrydag 9:00-15:00 Die 20 lede makelaars kommissies het gedaal van 'n vaste 2,5% op 'n glyskaal tussen 1,1% en 2%. In Kenia, wat handel in aandele en aandele het in die 1920's toe die land nog 'n Britse kolonie. Daar was egter geen formele mark of reëls of regulasies te aandelemakelary aktiwiteite te regeer. Trading plaasgevind het op ooreenkoms gentleman's, waarin standaard kommissies is aangekla van kliënte word verplig om hul kontraktuele verpligtinge van die maak van goeie dienslewering en die vestiging van relevante koste te vereer. In daardie tyd, aandelemakelary was 'n kantlyn besigheid wat deur rekenmeesters, afslaers, eiendomsagente en prokureurs, wat het om pryse oor 'n koppie koffie te ruil. Omdat hierdie maatskappye is besig met ander spesialiseringsrigtings, het die behoefte aan samewerking nie weer opstaan ​​nie. Nairobi Effektebeurs (NSE) is saamgestel in 1954 as 'n vrywillige vereniging van aandelemakelaars kragtens die Wet op Verenigings geregistreer. Dit is moontlik gemaak nadat goedkeuring is verkry uit die Londense Aandelebeurs wat die NSE as 'n oorsese Aandelebeurs erken. Dit is belangrik omdat 'n ruil nie deur die voorste aandelebeurs erken was van min waarde en geloofwaardigheid. Die besigheid van handel in aandele is toe beperk tot die inwoner Europese gemeenskap, aangesien Afrikaners en Indiërs nie toegelaat is om handel te dryf in sekuriteite tot ná onafhanklikwording in 1963. Dit verklaar deels waarom dit moeilik is om die plaaslike mense, wat moes oortuig was tot nou toe is uitgesluit van die hou van Aangehaal Aandele suiwer op grond van ras, dat hierdie instelling 'n belangrike voertuig vir die oorhandiging van ekonomiese mag van buitelandse oorheersing plaaslike beheer. Aan die begin van onafhanklikheid, aandelemark aktiwiteit gedaal weens onsekerheid oor die toekoms van onafhanklike Kenia. Maar ná drie jaar van kalmte en ekonomiese groei, vertroue in die mark is weer op en die uitruil hanteer 'n aantal hoogs veel mense is openbare kwessies. Die groei is egter gestaak word wanneer die oliekrisis van 1972 inflasiedruk op die ekonomie wat aandeelpryse depressief bekendgestel. A 35% kapitaalwinsbelasting ingestel in 1975 (opgeskort sedert 1985) toegedien verdere verliese aan die ruil. Terselfdertyd is dit verloor sy plaaslike karakter as gevolg van die nationalisations, valutabeheer en ander inter-territoriale beperkinge ingestel in die naburige Tanzanië en Uganda. Byvoorbeeld, in 1976 Uganda verpligtend verkry 'n aantal maatskappye wat óf aangehaal, of was filiale van maatskappye wat op die Nairobi Aandelebeurs. In die 1980's besef die Keniaanse regering die behoefte om te ontwerp en te implementeer beleid hervormings om volhoubare ekonomiese ontwikkeling te bevorder met 'n doeltreffende en stabiele finansiële stelsel. In die besonder, dit uiteengesit om die rol van die private sektor in die ekonomie te verbeter, die eise van openbare ondernemings op die Skatkis te verminder, rasionaliseer die bedrywighede van die openbare onderneming aan die basis van eienaarskap te verbreed en verbeter ontwikkeling kapitaalmark. In 1984 'n IFC / CBK studie, ontwikkeling van geld en Kapitaalmarkte in Kenia. het 'n bloudruk vir die strukturele hervormings in die finansiële markte, wat kulmineer in die vorming van 'n regulerende liggaam & quot; Die Kapitaalmarkte Owerheid (CMA) in 1989, om te help met die skepping van 'n omgewing wat bevorderlik is vir die groei en ontwikkeling van kapitaalmarkte die land se . In 1991 is die NSE kragtens die Wet op Maatskappye geregistreer en uitgefaseer die & quot; noem oor & quot; stelsel handel ten gunste van die vloer gebaseer & quot; Oop Geskreeu System & quot ;. Daarna het die aandelebeurs begin met 'n uitgebreide modernisering oefening, insluitend 'n skuif na ruimer perseel by die Nasionale Sentrum in Julie 1994. Die fasiliteite sluit in 'n moderne inligtingsentrum. Rekenarisering is ook verbeter, en met 'n toenemende handel volumes elektroniese handel het haalbaar geword. In 1995 het ook die Keniaanse regering ontspanne valutabeheer vir plaaslik beheerde maatskappye onderhewig aan 'n gemiddelde maksimum van 20% en 'n individu limiet van 2,5%. Hierdie is onderskeidelik verdubbel tot 40% en 5% in die begroting Junie 1995 om te help buitelandse portefeuljebeleggings moedig. 'N Reeks aansporings in plek is om beleggings in die Nairobi Effektebeurs aan te moedig. 'N Gunstige belastingstelsel vrystel genoteerde sekuriteite van seëlreg, kapitaalwinsbelasting en belasting op toegevoegde waarde. Weerhouding van belasting op dividende is laag teen 5% vir die inwoners en 10% vir nie-inwoners. Die hele Valutabeheer Wet herroep is in Desember 1995. Die aantal aandelemakelaars het gegroei tot 20 van die oorspronklike ses (een van wie nog leef) by sy ontstaan ​​in 1954. tariewe Kommissie, wat eens een van die hoogste was, het ook aansienlik kom, van 2,5% tot tussen 2% en 1% op 'n glyskaal vir aandele en 0,05% vir alle vaste rente sekuriteite vir elke shilling. Die Nairobi Aandelebeurs is gereed om 'n al hoe belangriker rol speel in die Keniaanse ekonomie, veral in die privatisering van ondernemings in staatsbesit. In die afgelope 10 jaar, het 9 openbare ondernemings suksesvol geprivatiseer deur die NSE waar die regering het uitgespreek oor Kshs. 5 miljard. Die privatisering proses begin in 1988 toe die regering gedryf 7.5 miljoen aandele (20% aandele) van die Kenia Commercial Bank. Die probleem is veel mense is 2,3 keer. Daaropvolgende uitgawes is ook bewys uiters gewilde, met inskrywing pryse so hoog as 400%. In die privatisering van Kenia Airways, byvoorbeeld, die aandelebeurs in staat gestel meer as 110,000 aandeelhouers om 'n belang in die lugredery te bekom. Die NSE het Kenia in staat gestel om meer as ontvang $ 50 miljoen per jaar en 'n half (1995/6), in die vorm van buitelandse portefeuljebeleggings. Die grootste uitdaging vir die NSE is om sy omset verhouding verhoog, tans staan ​​op net 3%. Vir die afsienbare toekoms, sal die wisselkoers moet word gedryf deur plaaslike beleggers wat nou geteiken deur 'n openbare opvoedkundige program wat deur die NSE deur brosjures, radio - en televisieprogramme, seminare en groep aanbiedings. (Inligting verskaf deur NSE, September 1996)

No comments:

Post a Comment