Saturday 14 October 2017

Logiese Forex Indicators


Forex skraping en forex was onvoorspelbaar en frustrerend totdat ek gestop probeer so hard, en begin met behulp van 'n hoë waarskynlikheid, lae-spanning, logiese handel metode. Die pyn is weg. Die pret is konstant. & Quot; Jy kan handel Forex en termynkontrakte Net soos wat jy dink. Stop worsteling met jouself en die ou maniere, en begin wen vinnige, in-en-uit, lae-spanning, hoë waarskynlikheid ambagte wat konsekwent winsgewend te maak. Klik. Klik. JA! Nog 'n wenner! Daar is nie veel wat kan vergelyk word met die gevoel van konstante winsgewendheid in forex. Ongelukkig vir die meeste mense, wat kom nie maklik nie. En, uit my ervaring, hoe meer logiese en proses-georiënteerde mens dink, hoe meer moeilik dit kan wees. Ek betaal die prys vir 'n lang, lang tyd. Ek het voortgegaan om te probeer om al die metodes wat ek geleer in my eie logiese denkwyse dwing. Nie net het dit nie vir my werk, dit was ongelooflik frustrerend. Dit gedreineer my siel. Ek het selfs wonder of ek forex kan handel glad nie. En ek het selfs bepaal dat vreemde pad gewonder of ek was nog slim genoeg om handel te dryf. Dit het gelyk soos wanneer ek gevra vir hulp, of betaal vir gevorderde opleiding, hoor ek dieselfde ding oor en oor. Dit het vir my sin van wat ek waargeneem het, maar een of ander manier nog steeds gevoel asof iets verkeerd was. Het jy dit gehoor? Dit is oral in & quot; forex land & quot; "Jy weet, jy logiese, linkerbrein mense het dikwels 'n harde tyd handel. Ingenieurs, ontwikkelaars, tegnici, selfs loodgieters. Iemand wat gebruik word om na 'n proses in hul lyn van werk. Hulle het altyd sukkel. Forex is meer kuns as wetenskap. Dit mag waar wees vir 'n paar mense, maar ek het gesukkel met dit. Dit lyk net vir my dat. As dit & quot; meer kuns as wetenskap & quot; eis heeltemal waar is, dan is my logiese brein het gesê dat al die wiskunde, al die statistieke, al die aanwysers, al die grafiek patrone. die fib lyne, die neiging lyne. alles wat in wiskunde en logika was nie regtig ooit gaan konsekwent werk in die forex mark. Hierdie dinge is almal meer wetenskap as kuns. is dit nie? Tog, het Ek jou hierdie dinge konsekwent werk vir ander handelaars, veral my afrigters en mentors. maar hulle het nie konsekwent werk vir my. Was (oh my) geluk 'n faktor? Was ek net ongelukkig? Was I. stom? Was ek hardkoppig? Was ek te hard probeer? Was ek raak op 'n paar sielkundige blokkeringen? Ja. Ja om al die bogenoemde. En. No No om die meeste van die bogenoemde. So, jy weet wat ek gedoen het? Dieselfde ding wat jy sou doen. Daar moet 'n logiese manier om handel te dryf Forex wees. Ek het om dit te vind! En. Nie net het ek wil 'n manier om forex handel, ek nodig het ook 'n manier wat sal werk in die kommoditeitsmarkte, en veral met termynkontrakte op geldeenhede. Ek gebruik wat lyk na my & quot wees; probleem & quot; en gefokus al my logiese denke en analise vaardighede om 'n nuwe manier om forex handel te skep. Dit hoef nie te werk vir iemand anders behalwe my. Dit het net te wees iets wat ek verstaan ​​en kan herhaal 'n styl wat my nie nodig om te wag, te ontleed, doodle en lyne te trek op my kaarte reageer, met geen wag vir & quot; belyning & quot; van 'n zillion aanwysers meer wetenskap as kuns lae-spanning, met geen voorspelling hoë waarskynlikheid lae risiko, vinnig in-en-uit ambagte, sonder dat ek hoop limiet bestellings en neem wins kry gevul voordat hulle onverwags omgekeerde (terwyl ek weg, natuurlik) 'n no-navorsing, nul-studiemetode, nie nodig enige begrip van hoe nuus die mark kan bewerkstellig 'n manier om my te handel wanneer ek wil, so lank as wat daar is 'n paar markaktiwiteit konsekwent winsgewende pret Ek het geweet dat as ek 'n handel stelsel, 'n plan, 'n proses kon skep, met hierdie eienskappe. Ek kon suksesvol handel op hierdie manier, dag na dag, en dan kan ek die lewe wat ek regtig wou skep. Miskien selfs 'n beter, dit is iets wat ek kon doen. dat niemand ooit weg te neem van my. Geen losgelaat. Geen funky base. Geen blaf kliënte. Net my, my handel, en my sukses. Dit het 'n rukkie, maar ek leef die lewe. Nou wil ek my oplossing met jou te deel. Logiese Forex het my handel vereenvoudig, en maak my konsekwent winsgewend te maak. sonder stres. Die kern van wat ek doen elke dag om deurlopend winsgewend te wees, is die logiese Forex Trading System. Dit definieer 'n raamwerk wat spesifiek bepaal wat om te kyk in 'n opstel, en hoe om 'n sein te interpreteer, en watter stappe te neem. In die eenvoudigste terme, die logiese Forex Trading System is 'n verfynde scalping tegniek, maar dit is veel meer as die gewone forex scalping wat jy sien op ander plekke. Die logiese Forex Trading System het 'n ander benadering, en produseer nie stres, en ook nie vereis dat baie van jou brein. Dit is maklik om te leer, en maklik om handel te dryf, en goed. pret! Voorbeeld Logiese Forex Kopvel Klik om te vergroot Die logiese Forex Indicators gee jou die 'oog in die mark & ​​quot; in 'n unieke manier van alle ander aanwysers en metodes. Hulle maak die vloei van die mark skree uit na jou toe. Hulle gryp jou aandag en laat jou toe om te fokus op 'n spesifieke, korttermyn, hoë waarskynlikheid handel. Soms is dit 'n kopvel. Soms is dit meer. Maar, dit is altyd 'n maklike keuse. om te weet wat om te doen. Seker, ervaring help verfyn jou aksies, net soos met enige vaardigheid. Maar, selfs met net 'n bietjie tyd beoefening, sal jy sien hoe maklik dit is om die logiese Forex Trading System handel. Ons Online Opleiding Videos gee jou, in ongeveer 2 uur, 'n in-diepte kyk na hoe die logiese Forex Indicators werk, hoe om dit te interpreteer, en hoe om op te tree. Dan, vir diegene handelaars wat wil 'n meer gevorderde vermoë om buitelandse valuta winsgewend en konsekwent handel, bied ons private en persoonlike Forex Mentor. Jy is slim. Dit sal nie lank om te begin neem. Jy kan ten volle bereid wees om, in 'n kort tydperk van die tyd, om handel te dryf soos jy nog altyd wou hê om handel te dryf: winsgewend en sonder frustrasie of stres. Natuurlik, dit hang af van jou poging, jou toewyding, jou persoonlikheid en 'n paar ander dinge, en ons sal hier wees om jou te lei in die rigting wat jy wil bereik. Ons het al deur wat jy deur gewees het, gevind & quot; die ander kant & quot; in 'n logiese Forex. en kan wys dat jy die beste maniere om die oorgang van die ou maniere van dink, om 'n nuwe manier van pret met handel te maak! Die manier waarop jy 'n konsekwent winsgewende forex scalper en handelaar geword is deur die toepassing van die logiese Forex Indicators. Hier is 'n vinnige oorsig van wat hulle is. en wat hulle doen vir jou. Logiese Forex aktiwiteit en handel; Ons wil net om handel te dryf wanneer die markte is aktief. Jy weet, sonder twyfel, indien daar voldoende handel aktiwiteit in die markte te kan jy in en uit te klim, of as jy sal moet baie geduldig wees om te wag vir jou handel te ontwikkel. Ons verkies om handel te dryf in aktiewe markte. Die logiese Forex aktiwiteit het 'n duidelike, kenmerkende patroon wat dit toon. Logiese Forex Flow en handel; In forex, en net oor enige iets anders, is dit die beste om & quot; saam met die vloei & quot; Die logiese Forex Flow is die hart van die logiese Forex Trading System. By 'n kort, kan jy die vloei van die mark te vertel, en weet watter soort bedrywe is hoër waarskynlikheid, en wat om te bevoordeel. Logiese Forex Fase en handel; Die forex mark handel dryf in fases. basies op, af, of sywaarts (duh). Met die logiese Forex Fase, kan jy egter baie meer vinnig en maklik om te bepaal die onderliggende struktuur van die fase en in staat wees om die tye te isoleer wanneer die fase is om te skuif. en sonder om te voorspel. Logiese Forex Vooroordeel en handel; Jou vooroordeel, of die mark beweeg op of af, sal jou help om te bly uit die vals-out ambagte. As jy saam met die vloei, en jou vooroordeel pas, dan is jy betree 'n hoë-waarskynlikheid handel. Logiese Forex Groove en handel; Die mark in wese & quot; etse n groef & quot; en & quot; kry in 'n groef & quot ;. Die logiese Forex Groove kan jy nog 'n hupstoot van vertroue gee voor die aanvang van 'n handelsmerk, maar is veral kragtige wanneer jy wil & quot; hou op om meer wins & quot; Logiese Forex magnete en handel; Hoewel dit lyk eenvoudig ondersteuning en weerstand lyne om 'n paar, Logiese Forex magnete is baie meer kompleks wiskundig, en baie meer akkuraat is. Net soos in die fisika, magnete te tree in verskeie maniere, afhangende van die omstandighede. Magnete in lyn Noord-tot-Noord Wet heel anders as dié in lyn Noord-tot-Suid. en die krag van die magneet word bepaal deur verskeie faktore ook. Weet hoe om logiese Forex magnete gebruik kan jy spesifieke prysvlakke te kyk vir prys aksie wat jy kan handel gee. Logiese Forex News Alert en handel; Daar is niks meer ellendig as vergeet dat 'n groot nuus gebeurtenis is opkomende, betree 'n handelsmerk, en dan ly omdat jy vergeet het om 'n nuwe kalender te gaan. Die logiese Forex Nuus Alert sal jy gevorderde direk waarskuwing op jou grafiek om jou te help uit te bly van nuus ambagte gee (of kry in hulle as dit jou styl). Jy sal nooit weer verbaas wees, al is, by 'n nuusgebeurtenis. Logiese Forex waghond en handel; Soos die logiese Forex Flow is die hart van die logiese Forex Trading System, die logiese Forex waghond is die siel. Dink net 'n ware, lewende viervoetige waghond beskerm jou. luister en kyk vir & quot; dinge & quot; jy sal nie hoor vir 'n paar minute. Die logiese Forex waghond nie dieselfde ding. dit & quot; blaf & quot; gee jou 'n gevorderde, vroeë waarskuwing dat iets gebeur wat jy nodig het om aandag te skenk aan. Natuurlik, net omdat jou viervoetige hond blaf, dit beteken nie dat jy jou haelgeweer laai en skiet. en dieselfde geld vir die logiese Forex waghond. Jy kry jou waarskuwing van die waghond, en dan kan jy die situasie te evalueer, en daarvolgens op te tree. Dit is seker lekker om 'n waghond het. -) Wil jy Logiese Forex in aksie te sien? Hier ya gaan! Ons is waarskynlik 'n baie gelyk. Dis net makliker meeste van die tyd toe ek eintlik kan kyk en waarneem iemand om iets te doen, en dan is dit net makliker vir my om te absorbeer. en om myself in daardie situasie sit. Ek kan vinnig weet of ek dit kan doen of nie. So, hier is jou kans om dit te doen met logiese Forex. -) Ek het hierdie handel op 'n ongewone tyd. Ek sal jou meer oor wat vertel in die video's. Ek het net 'n goeie handelstoestande geleentheid opstel, en besluit ek sal dit aan te teken met jou te deel. Maak seker dat jy kyk na beide videos. Kyk hoe hulle 'n paar keer. Jy sal waarskynlik sien 'n paar truuks wat jy kan toepas op jou eie, op die oomblik, met jou logiese Forex Indicators. Kyk na 'n Live Handel Klik op die video in 'n nuwe venster

No comments:

Post a Comment