Thursday 28 September 2017

G Ek Joe Weerwraak Handel Kaarte Is 'N Mooi Ou Skool Verrassing


G. I. Joe: Vergelding handel kaarte is 'n mooi ou skool verrassing 'N Rukkie gelede, danksy Kaal, GeneralsJoes breek die nuus van G. I. Joe: Vergelding handel kaarte wat rustig vrygestel deur Enterplay. Selfs al is die pryse lyk 'n bietjie styf, ek bestel 'n paar, en ontdek dat die pryse wasnt naastenby so erg soos ek gevrees het. Die lys prys vir die Party Pack op die EnterPlay webwerf. eintlik beteken 8220; 6 3-Packs8221 ;, wat 'n telling van 18 kaarte. Ek bestel 'n paar en hulle aangekom het terwyl ek besig was in Indianapolis. Ek gekraak hulle oop gisteraand, en was 'n bietjie aangenaam verras. Ek is nie 'n groot handel card versamelaar, maar as iemand wat sy regmatige deel as 'n kind gehad het, die opening van hierdie pakke teruggebring 'n paar baie pret ou skool herinneringe. Elke pak kom met drie kaarte en 'n vel tydelike tattoos, en selfs die tattoos hulself 'n paar netjiese ontwerp estetika. Volgens EnterPlay daar 'n totaal van 48 kaarte. Dit sluit in 39 kaarte van verskillende tonele en karakters in die film, en dan 9 8220; karakter cards8221; wat elk 'n segment van 'n film plakkaat op die rug. Ek didnt kry 'n volledige versameling met my aankoop (wat uiteindelik '3 8220; Party Packs8221; gee my 54 kaarte in totaal), maar ek was in staat om 'n meerderheid van die kaarte te teken om die versameling te voltooi. Op $ 5,94 vir 18 kaarte, dit wasnt alles wat koste-verbod nie. Vir jou handel card versamelaars, of mense net op soek na 'n paar ou kaart invordering herinneringe draf, ek raai die optel van 'n paar van hulle uit EnterPlay. Jy kry selfs 'n paar koel skote van obskure karakters (soos Clutch en Agent Muis) en 'n paar meer besonderhede agter 'n paar tonele wat uit die finale film is te sny (soos die bar toneel). Check uit my gallery van onder kaarte, of as jy wil 'n paar van die kaarte te koop, getref het Tik-speel. Dan, wanneer jy 'n klomp te kry, laat my weet as jy wil om handel te dryf! Ek moet 'n paar, maar ek is nie seker ek is gereed om 'n ander $ 30 te koop. :)

No comments:

Post a Comment