Wednesday 27 September 2017

Forexyard


Trading Central - лидирующая компания, предоставляющая консультационные услуги в сфере финансов, основанная в 1999 году. На сегодняшний день офисы предприятия расположены в 4 крупнейших финансовых центрах мира: в Париже, Лондоне, Нью-Йорке и Гонконге. Компания предлагает своим клиентам инвестиционные стратегии для всех категорий активов: акций, индексов, ставок, валют и сырьевой продукции. Свои знания и опыт мы приобрели на торговых площадках. Технический анализ - основа нашей деятельности. Наша методология базируется на проверенных, надежных индикаторах. Используемые нами графические и математические подходы соответствуют требованиям различных инвестиционных стратегий, от краткосрочных операций до долгосрочных инвестиций. Наша компетентность и ценность наших исследований признаны лидирующими финансовыми учреждениями планеты: более 100 ведущих финансовых институтов в 30 различных странах мира ориентируется в своей деятельности на результаты исследований Trading Central. Trading Central - сертифицированный участник трех международных ассоциаций поставщиков независимых исследований: Investorside Navorsing, Euro IRP и Asië IRP. Наши финансовые исследования не подвержены влиянию каких-либо межбанковских конфликтов, они реализованы объективно и независимо во избежание потенциальных столкновений интересов инвесторов. Деятельность Trading Central отвечает законодательству трех рыночных административных институтов: В Европе Trading Central SA действует соответственно директивам и требованиям AMF (Rite die marches financiers, комитет финансовых рынков). В США Trading Central Amerikas, INC утверждена Комиссией по ценным бумагам и биржам (Securities and Exchange Commission (SEC)) как инвестиционный советник (nr IARD / CRD 801-67210, nr SEC 801-67210). В Азии TRADING Sentraal-Asië LTD получила лицензию (nr AWI815) от Комиссии по ценным бумагам и фьючерсам (Securities and Futures Kommissie (SFC)), для ведения деятельности типа «4» et «5" (Советник по ценным бумагам и фьючерсам). Ek het het $ 1000 uit forex erf as bonus. 100 baie nodig is om onttrekking die bonus. Ek het 112 baie verhandel. toe ek onttrekking gemaak dat hulle nie gee my die bonus & het vir my gesê ek moet verskeie rekeninge en ek verhandel verkoop & koop beide rekeninge. As ek dit doen waarom ek nodig het om 112 baie handel? My e-pos aan hul ondersteuning: Hoekom jy verneuk met my? Ek het 112 baie verhandel met jou. Ek het julle met $ 3360 as verspreiding. Hoekom jy bedrogspul met my? Hoekom jy my nie te lig, sal jy my bonus te verwyder? U ondersteuning gesê: Ek het verskeie rekening verhandel. Het jy my handel geskiedenis gesien? Jy moet hierdie soort opmerkings maak nie vir my. ** Jy het my per telefoon vertel, my & my vriend geopen 2 teenkanting van dieselfde asseblief so verkoop en koop. As ek dit doen Ek het nie nodig om 112 baie handel. ** Let asseblief stuur vir my dis rekening waar is verhandel 112 baie as soortgelyke met my rekening. ** Daar is baie forex handelaar in my land kan jou kliënt, kan die handel in soortgelyke geruime tyd nie al die tyd. Sal jy werklik sê, hulle maak verkoop & koop? ** Sommige dae gelede My balans bereik $ 4500, ek kon onttrekking my balans daardie tydstip. maar ek dit nie doen nie. Ek probeer bereik my balans meer. Nou moet ek geld vir Eid, ek onttrekking gemaak & ek het al, want ek het gesien dat jy 'n her-haal probleem. ** As jy 'n balans is verdubbel in 1 handel, sal julle sê, is dit bedrogspul? As jy sê dat ek sal sê, jy het geen idee oor forex mark. Ek het reg om te eis vir hierdie balans (bonus) hoewel jy dit verskaf my. Jy het bewys dat. Jy het verkul met my & jy gaan 'n uitroepteken wees. Ek weet dat jy korrupsie gemaak met 1 kliënt vir ander kliënt. Ek het geen ondervinding van die Engelse taal. vir hierdie ek my stem nie duidelik kan uitdruk. Ek het 'n rekening geopen met Forexyard en gedeponeer $ 500 op 24 Februarie 2009 Hulle het vir my gesê dat hulle gee 'n gratis $ 500 kontant terug aan almal wat deposito $ 500, maar ek didn & rsquo; t nodig dat vir my handel strategie as B & rsquo; ma langtermyn handelaar en volgens my risikobestuur handel ek net 0, 1 baie en dit verg slegs 50 $ marge so ek slegs 'n deel van my handel kapitaal om 'n makelaar kan deponeer en die res van dit wat ek kan in 'n bank te hou waar ek ontvang jaarliks ​​'n paar per sent. So in werklikheid Ek didn & rsquo; t nodig dat kontant terug vir verhandeling, maar as 'n makelaar bied dit die rede waarom dit nie neem. Wel na 'n paar dae van die ontleding van die mark en wag vir die beginpunt ek my eerste posisie oop te 05:57:24 GMT 2009/03/02. Aan die einde van die markdag bereik my teiken en ek my posisie gesluit met 'n 282 pitte wins (dit & rsquo; s 282 $ met 0,1 baie handel). Soos forexyard is 'n jong makelaar en isn & rsquo; t gereguleer deur 'n regulasie liggaam het ek besluit om dit na te gaan en die wins te onttrek. Die versoek moet verwerk in 96 uur, maar in werklikheid is dit is verwerk na meer as 7 dae. Die rekening bestuurder het vir my gesê dat die volgende keer alles in tyd sou wees. Ek het begin om te voel 'n bietjie verdag as gevolg van daardie lang onttrekking proses, so ek besluit om dit te kyk nie net met een onttrekking as ek gedink het aan die begin, maar om elke wins ek sou onttrek totdat ek kon sien dat hulle meer as betaal Ek het gedeponeer en in die tyd. So na 'n ander maand van wag vir 'n goeie beginpunt ek my tweede handel gemaak. In vier dae het ek my posisie met 'n ander 252 $ wins gesluit. Ek wil u aandag dat ek verhandel 0.1 baie en die gebruik marge was slegs 50 $ (sien aanhangsel), so daar was 'n ander 950 $ in 'n vrye marge betaal. Ook die maksimum die mark het teen my was 105 punte (Ek maak my posisie op 1,4498 GBP / USD en die lae vir daardie dag was 1,4393). So selfs op die ergste punt van die mark het ek 845 $ gratis marge (die punt hier is dat as jy kan sien ek didn & rsquo; t gebruik hul $ 500 kontant terug). So op 2009/03/24 Ek maak 'n versoek vir die onttrekking van 'n ander 218 $ (al het ek 252 $ het ek besluit om net 218 $ onttrek in totaal van twee onttrekkings my aanvanklike deposito van $ 500 te hê, met die doel om te kan kyk hulle die volgende keer wanneer die onttrekking meer as ek gedeponeer). Wel na die 96 uur verby was ek gekontak my rekening bestuurder vir die vraag waarom die hadn & rsquo onttrek; t verwerk. Hy het belowe dat tot die einde van die dag sal dit verwerk. Die volgende dag het hy my dieselfde. En op die 2009/04/31 toe ek weer kontak met hom deur live chat hy my vertel dat daar 'n probleem is en verbind my tot sy bestuurder Daniel Wellington. Mnr Daniel het vir my gesê dat as ek my aanvanklike deposito onttrek hulle wil hê om my rekening vir die kontant terug as dit & ldquo pas; gekoppel is aan die aanvanklike deposito & rdquo; (aanhaling uit chat). Ek sê OK, ek don & rsquo; t omgee vir die kontant terug as ek don & rsquo; t nodig het vir my saak. So hulle het van my rekening hou met die $ 500 kontant terug en het my gestuur my 218 $ op 1 April. Na daardie gesprek en die tyd het ek om te wag om my geld te kry (8 dae) Ek raak nog meer agterdogtig oor hierdie makelaar, so ek besluit om die volgende en die laaste nagaan stap & ndash maak; om te probeer om meer te onttrek dan het ek gedeponeer. Dit moet bewys of hulle 'n ware makelaar of net 'n emmer winkel. So ek versoek 'n ander trek, maar dié keer nie deur 'n kredietkaart, maar deur 'n bank draad. Na 96 uur Ek gekontak my rekening bestuurder Pabel, wat my vertel dat dit sou gebeur tot aan die einde van die dag. Die volgende dag het hy my vertel dat ek 'n bank draad gevra het en hulle didn & rsquo; t het my bankrekening nommer, en hy het my aangeraai om 'n versoek te maak, maar vir 'n kredietkaart deposito, as dit sou 'n makliker en vinniger manier om te onttrek word . Ek sê OK, en het 'n ander onttrekking versoek. Ook het ek hom gevra of ek sal moet wag nog 'n 96 uur, vir wat hy gesê het dat hy sou probeer om dit vinniger te maak. Natuurlik gewag ek 'n ander 96 uur en gekontak Pabel weer deur live chat. Hy het vir my gesê hy wil my bel vir wat ek het 'n regstellende antwoord. Toe roep hy my en het my vertel dat hulle my nie my geld as ek dit terug gemaak het met die hulp van hul $ 500 kontant)))) kan stuur vir wat ek verduidelik aan hom die situasie en het hom gevra om te bel om die lyn iemand uit sy topbestuur. Hy het vir my gesê dat niemand beskikbaar was en dat sy bestuurder sal my die volgende dag bel. Die volgende dag het ek 'n e-pos wat sê dat sy bestuurder mnr Daniel (kwotasie) & ldquo; sal wees om in kontak met jou vroeg volgende week in verband met die onttrekking kwessie & hellip; Ons hoop ons kan hierdie probleem in 'n vriendskaplike wyse beide partye & rdquo los. (Ek het al die e-posse gestoor en gesels transkripsies van die begin af van ons verhoudings, en ook tien verskillende screenshots nadat ek begin agterdogtig te voel). 'N Maand is reeds verby, want ek het dit e-pos, maar niemand het my. Ek het probeer om ons te kontak mnr Pabel en mnr Daniel deur live chat ten minste 5 keer, maar hulle was nooit beskikbaar. Ek het vir hulle 'n paar e-posse, maar ook sonder enige antwoord. Sowel as ons hierdie makelaar in werklikheid isn & rsquo kan sien; t 'n makelaar, maar net 'n emmer winkel, wat as jy geld maak stuur jou terug jou deposito en as jy geld verloor dan verdien hy geld. So hulle doen 'n besigheid waar hulle net geld te verdien en hul kliënte net geld verloor. Wel, ek het 2 maande ontleding van markte en die gevaar my hard verdiende geld vir diegene 534 $ te maak en as gevolg van die makelaar kan ek dit nie ontvang nie. Ek hoop regtig dat daar iets BBV kan doen om, in die eerste plek, in kennis stel al die handelaars regoor die wêreld oor hierdie makelaar, en vir die tweede, om my te help om my geld te verdien wat ek spandeer 2 maande kry. Besoek ForexYard se Amptelike Webwerf ForexYard is 'n afgeronde handelaar dat baie markte bied vir handelaars om voordeel te trek uit die wêreld se markte. Die firma is 'n bekende en gereguleer in die EU in verskeie lande, wat beteken dat jy die geldigheid van die maatskappy kan vertrou. ForexYard gebruik die bekende MetaTrader4 en ACT platform as wellas 'n eie platform genoem FX-Trader. Hulle bied ook FX-Webtrader en 'n outomatiese platform genoem FX-Automatiseer en Mobile weergawes van hulle. Kliëntediens ForexYard bied telefoon ondersteuning met verskeie Europese-gebaseerde getalle sowel as 'n paar ander lande buite die EU. Die kliënt diens personeel is ook beskikbaar via call-back, e-pos, en is 24 uur per dag beskikbaar tydens die Forex sessies. Besoek ForexYard se Amptelike Webwerf ForexYard is 'n baie betroubare handelaar wat ook bied baie ander markte so goed. Die blote volume van transaksies wat die handelaar kry en transacts elke maand toon die betroubaarheid van die bekende makelaar. Die platform (MetaTrader4) is een van die mees algemene platforms, en transacts meer as 85% van die daaglikse FX handel, sodat jy weet dit is betroubaar. Kommissies en versprei ForexYard het vaste versprei, sodat handelaars om die koste van 'n bestelling plaas voor die tyd weet. Die makelaar is ook goed vir die handel-nuus verwant gebeure as gevolg van hierdie. Die CFD en kommoditeite handel het drywende versprei, maar jy sal vind dat hulle is baie streng. ForexYard bied geen bevorderings ten tyde van hierdie skrywe. ForexYard is 'n groot alles rondom handelaar in die Forex, Commodities, en CFD markte. Die vermoë om soveel instrumente handel maak voorsiening vir handelaars om voordeel te trek uit baie van die finansiële markte in die wêreld. As gevolg van die MT4 platform, kan jy vertrou dat die handel sagteware sowel. Veranderlike of vaste versprei na gelang van die mark verhandel. Dit hou die verspreiding stywe, wat een van jou grootste uitgawes as 'n handelaar, wat jou toelaat om ook wins uit stywe vaste versprei sowel - as hulle kies om nuus handel. Forex, Commodities, en CFD's is beskikbaar vir handel - dit laat jou toe om voordeel te trek uit die korrelasies tussen markte die verskillende wêreld. Die Meta Trader platform is 'n bekende en betroubare. Dit is wat gebruik word vir die jaar, en is baie stabiel. ACT is ook beskikbaar en ook bekende. Rekeninge kan begin met so min as $ 100. Die deposito proses is eenvoudig en vinnig, as jy Moneybookers, bank oordrag, Diner's Club, kredietkaart asook Maestro kan gebruik om jou rekening te finansier. Onttrek kan gedoen word in omgekeerde. Amerikaners is nie aanvaar nie.

No comments:

Post a Comment